zondag 8 november 2015

Maasai Mara 1


Back from two magical weeks in the Maasai Mara game reserve in Kenya. What an unbelievable place to be in. With the help of excellent guide/driver Henry, I managed to see al lot that I never would have seen on my own. What a hawkeye he must have. 
On the first morning in the national park we found 4 small "black backed jackal" cubs playing in the morning sun, close to our camp (Entim camp).
One of many great sightings that I have seen those two weeks (oct/nov 2015).

Terug van twee magische weken in het Maasai Mara nationaal park in Kenia. Wat een ongelooflijk prachtige plek om in te verblijven. Onze gids/chauffeur Henry heeft zulke haviksogen dat hij op grote afstand, al rijdend, dieren spotte die ik nooit in mijn eentje had kunnen ontdekken. 
Op de eerste ochtend ontdekten we al 4 kleine "black backed jackal" puppies, spelend in de ochtendzon, vlak bij ons kamp (Entim camp).
Een van de vele mooie waarnemingen in die twee weken (okt/nov 2015).

3 opmerkingen:

  1. Ik zag deze aandoenlijke foto met prachtig licht op FB al voorbij komen, beauty, maar volgens mij moet je er even naar kijken, want in de vergroting lijkt hij nogal oververscherpt?

    Als ik de berichten zo volgde heb je werkelijk een topreis gemaakt, dus kom maar op met meer....

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Jowan, wat een mooie foto! Ben nieuwsgierig naar wat voor moois je nog meer te bieden hebt na je reis.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief groepsportret is dit. Het is een onvergetelijke reis geweest als ik af ga op de foto's die voorbij komen. Geweldig.
    Groeten, Gonnie

    BeantwoordenVerwijderen