donderdag 12 november 2015

Maasai Mara 4

Een van de grootste fotografische uitdagingen was het vastleggen van de snelheid van een cheeta. Ze kunnen bijna 100km/uur halen en dat wilde ik graag vastleggen en uitdrukken in een foto. Heel veel mogelijkheden hebben we daar niet voor gehad. Toch kreeg ik een kansje met enkele tiener cheeta's die speelden en rond renden. Uit een reeks van foto's is er eentje meer dan gelukt. Zo wilde ik de cheetah op de foto hebben!

One of the greatest photographic challenges was capturing the speed of a cheetah. They can run up to 100 km/hr and that's exactly what I wanted to express in an image. Not a lot of opportunities came by, but one was enough to give it a go. A group of young cheeta's started playing and running around. From a series of shots only one succeeded. But in a way of which I'm more than happy. This is precisely what I had in mind!

1 opmerking:

  1. Ik 'fiets' even door je Maasai Mara heen, wat een ongelooflijk mooie reis moet dat toch geweest zijn. Deze foto had ik op FB al gezien en bewonderd, ik vind hem nog steeds geweldig!
    Groet Loes

    BeantwoordenVerwijderen